Σελίδες

Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

"Καλώς ήρθατε στον κόσμο μου..."

Γεια σας φίλοι μου,

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίζω στον "κόσμο μου... "
Σ'αυτό το blog θα μοιραστώ μαζί σας σκέψεις, ιδέες, απόψεις και συμβουλές σχετικά με την υγεία, τη σωστή διατροφή, τη μόδα, την ομορφιά, την άσκηση, τα ταξίδια, τη μουσική και οτι άλλο μας εμπνέει στη καθημερινή μας ζωή..

Όσον αφορά έμενα, θα με γνωρίσετε καλύτερα απο τις αναρτήσεις μου.. 
Είμαι 27 χρονών, γεννήθηκα στη Κορυτσά και ζω στην Αθήνα. Είμαι λάτρεις της φύσης  και του υγιεινού τρόπου ζωής. Κάποιες λέξεις που θα με περιέγραφαν είναι η αισιοδοξία, η αγάπη και η πίστη σε οτιδήποτε κάνω. 

Ακολουθήστε το blog μου και εύχομαι να σας αρέσει και να γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια :)

*Θα γράφω στα Ελληνικά, Αλβανικά και θα προσπαθήσω και στα Αγγλικά. Να με συγχωρέσετε για κάποιο εκφραστικό λάθος. Δέχομαι παρατηρήσεις και σχόλια. 

enjoy xxx



Pershendetje miqte e mi,

Jam shume e lumtur tju ftoj ne "boten time..."
Po e hap kete blog qe te ndaj me ju mendime, ide dhe keshilla per shendetin, per menyren e te ushqyerit shendetshem, per bukurine, per fiziken trupore, per moden, per udhetime, per muziken, dhe per cdo gje qe na frymezon ne jeten tone te perditshme.

Sa per mua do me njihni me mire nepermjet postimeve qe do bej.
Jam 27 vjet, u linda ne Korce dhe jetoj ne Athine. Jam adhuruese e natyres dhe e menyres te jetuarit shendetshem! Disa fjale qe mund te me pershkruajne jane optimizmi, dashuria dhe besimi ne cdo gje qe bej.

Ndiqeni blogun tim, uroj tju pelqej e te behet vesa juaj e perditeshme :)

*Do shkruaj ne Greqisht, Shqip dhe do mundohem dhe ne Anglisht. Te me falni per gabimet gramatike dhe ekspresive qe mund te bej, pres korigjime dhe komentet tuaja.

enjoy xxx



Hello my friends,


I am pleased to welcome you to " my world ... "

I will share with my friends and not only my opinions and advices about health ,  proper nutrition, beauty , fashion, gym , travel ande music but we will be able to discuss our motivations and our daily inspirations.

As for me , you will get to know me through my posts but just a quick sneak peak..
I am 27 years old , I was born in Korca and I currently reside in Athens . I consider my self as an optimistic person and a person that love exploring Nature and enjoys a healthy lifesyle. Some words that would describe me is the optimism , love and faith in everything I do .


Follow my blog and I hope it becomes your  next favorite habit :)

*I will write in Greek, Albanian and I will try to write in English.. Please forgive me for spelling and expressive wrong. I accept comments and reviews.

enjoy xxx