Σελίδες

Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ

Αγαπημένοι μου φίλοι γεια σας.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε. Διαβάζω όλα σας τα μηνύματα και τα emails και πραγματικά χαίρομαι διπλά όταν αυτά που γράφω σας είναι χρήσιμα και ενδιαφέρον. Τα πιο πολλά emails που λαμβάνω έχουν σχέση με  δίαιτες και πως να χάσετε κιλά. Καταλαβαίνω οτι έρχεται το καλοκαίρι και όλες μας θέλουμε να δείχνουμε πιο αδύνατες και προσπαθούμε να χάσουμε εκείνα τα 2 kg που πήραμε το χειμώνα και δεν φεύγουν με τίποτα!! Έτσι όπως το περιέγραψα σίγουρα θα πάρουμε και άλλα 2.. Κορίτσια ΟΧΙ άγχος! Ηρεμήστε και βάλτε στόχους. Εγώ δεν είμαι διαιτολόγος (ακόμα!) και δεν μπορώ να σας δώσω μια δίαιτα, που οι περισσότεροι μου ζητάτε , αλλά μπορώ να σας πω μερικές συμβουλές και μυστικά που σίγουρα βοηθάνε πολύ. 
Όλοι ξέρουμε οτι με μια αναζήτηση στο ίντερνετ μπορούμε να βρούμε πολλές δίαιτες express και πολλά υποσχόμενες. Είναι όμως αυτή κατάλληλη για τον οργανισμό σας?! 
Πίσω απο μια δίαιτα κρύβονται υπολογισμοί που έχουν να κάνουν με τον κάθε οργανισμό ξεχωριστά, μόνο ο ειδικός θα σας βγάλει ένα πλάνο διατροφής σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες. Οπότε όσοι έχετε πολλά κιλά να χάσετε και ο μεταβολισμός σας έχει κολλήσει θα σας πρότεινα να κάνετε τις απαραίτητες εξετάσεις και να απευθυνθείτε σε έναν Διαιτολόγο- Διατροφολόγο. Για τους υπόλοιπους θα έλεγα να τηρήσουν μια ισορροπημένη διατροφή και να ασκούνται πιο συχνά.




Μερικά μυστικά αδυνατίσματος : 


  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό και να τρώτε κάτι κάθε 2-3 ώρες,  να επιλέγεις υγιεινές τροφές και κυρίως φρούτα και λαχανικά, αποφεύγοντας φαγητά με περιττές θερμίδες. Πάντα να κρατάτε στη τσάντα σας ανάλατους ξηρούς καρπούς(αμύγδαλα, καρύδια κλπ.)  ή μπάρα δημητριακών για να ξεγελάτε τη πείνα σας αλλά και να μην αγοράσετε κάτι ανθυγιεινό.  
  • Αντικαταστήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με υδατάνθρακες ολικής αλέσεως δηλαδή ψωμί ολικής αλέσεως, μακαρόνια ολικής αλέσεως και ρύζι καστανό.Τρώτε φρέσκα, μη επεξεργασμένα τρόφιμα και μην αντικαθιστάτε τα ολόκληρα φρούτα με έτοιμους χυμούς.
  • Αποφύγετε τα γλυκά, τα αναψυκτικά και το αλκοόλ. Φάτε ένα όταν έχετε όρεξη για γλυκό, αλλά όχι περισσότερα από 1-2 την εβδομάδα. Προτιμήστε την μαύρη σοκολάτα ως πιό υγιεινή επιλογή. Ενώ για ποτό προτιμήστε 1-2 ποτήρια κρασί ή  λευκά ποτά (vodka, gin )
  • Μην αφήνετε τον εαυτό σας αφυδατωμένο. Πίνετε αρκετό νερό να “ξεπλύνετε” τις τοξίνες και τα λίπη.
  • Φάτε αργά και με ηρεμία. Δώστε χρόνο στον εγκέφαλό σας να στείλει σήμα ότι χορτάσατε εγκαίρως.
  • Γυμναστείτε! Η αερόβια άσκηση είναι must.Τρέξιμο, ποδήλατο, ελλειπτικό είναι κάποιες ασκήσεις που επιβάλλονται. Με τις αερόβιες ασκήσεις γυμνάζεται το σώμα και ταυτόχρονα καις θερμίδες.
  • Αντικαταστήστε τα τηγανητά με βραστά, ψητά ή στη σχάρα τρόφιμα. Αφαιρέστε την πέτσα από το κοτόπουλο, αγοράστε άπαχα κομμάτια κρέατος, φάτε όσπρια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, φάτε λιπαρά ψάρια (σολομό, σαρδέλα, σκουμπρί, τόνο), μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση μαργαρίνης ή βουτύρου και βάλτε το ελαιόλαδο σε όλα σας τα φαγητά και γλυκά.

  • Μην αμελείς τον ύπνο. Όταν ξεκουράζεσαι και κοιμάσαι τις ώρες που πρέπει βοηθάς την καρδιά σου να λειτουργεί σωστά. Αυτό σημαίνει ότι έτσι έχεις σωστή κυκλοφορία του αίματος. Επίσης να μην τρώτε βαριά και αργά το βράδυ.
  • Αγοράστε βιολογικά προϊόντα όποτε είναι δυνατόν, ώστε να αποφύγετε συγκεντρώσεις τοξικών ουσιών σε αυτά (φυτοφάρμακα, ορμόνες κλπ). Είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά, αλλά αν αγοράσετε ακριβώς τις ποσότητες που θέλετε να καταναλώσετε, μπορείτε να ισοσταθμίσετε τη διαφορά της τιμής. Προτιμήστε τα φρούτα και λαχανικά εποχής.
Ανεξάρτητα από το στόχο σου, το θεμέλιο της διατροφής σου θα πρέπει πάντα να είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, οι άπαχες πρωτεΐνες και ένα μείγμα διαιτητικών λιπών. Επίσης πρόσεξε και τους υδατάνθρακες που τρως.Όπως έγραψα και παραπάνω πρέπει να καταναλώνουμε προϊόντα ολικής άλεσης και βάλε στόχο να καταναλώνεις περισσότερα λαχανικά που περιέχουν ινώδεις υδατάνθρακες, όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, τα σπαράγγια κλπ. 
Μην αγχωθείτε και να αγαπάτε το σώμα σας και να έχετε θέληση και υπομονή μέχρι να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. 
Καλή τύχη  :)






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12088437/?claim=dxq4zu8quc9">Follow my blog with Bloglovin</a>