Σελίδες

Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΆΓΧΟΥΣ



Θα σας γράψω μια ιστορία που διάβασα σε ένα βιβλίο ψυχολογικού περιεχομένου και με βοήθησε πάρα πολύ να διαχειριστεί το άγχος. Πιστεύω είναι ο,τι καλύτερο έχω διαβάσει τελευταία και πλέον κάθε φορά που το άγχος με κυριεύει ξέρω να τον ελέγξω και να τον αντιμετωπίσω.

" Ήταν μια ψυχολόγος σε μια αίθουσα διδασκαλίας και μιλούσε στο ακροατήριο για τη διαχείριση του άγχους. Κάποια στιγμή σήκωσε ένα ποτήρι με νερό και όλοι υπέθεσαν οτι θα κάνει τη κλασσική ερώτηση πως βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο ή μισαγεμάτο?! Αντίθετα, εκείνη ρώτησε : -Πόσο βαρύ είναι αυτο το ποτήρι? Οι απαντήσεις ήταν διάφορετικές απο 250-600 γραμμάρια. Καμία όμως δεν ήταν σωστή γιατί η ψυχολόγος είχε διαφορετική απάντηση! - Το απόλυτο βάρος δεν έχει σημασία, εξαρτάται απο το πόσο διάστημα το κρατάω στο χέρι μου .. Εάν το κρατήσω ένα λεπτό δεν θα έχω πρόβλημα, εάν το κρατήσω μια ώρα θα έχω πρόβλημα στον βραχίονά μου, εάν όμως το κρατήσω για μια μέρα το χέρι μου θα μουδιάσει και θα αρχίσει να παραλύει.Σε κάθε περίπτωση το βάρος του ποτηριού δεν αλλάζει, αλλά όσο πιο πολύ το κρατάω τόσο πιο βαρύ γίνεται!
Άρα τα άγχη και οι ανησυχίες της ζωής είναι σαν το ποτήρι με το νερό.. Αν τα σκέφτεστε για ένα μικρό διάστημα δεν σας κάνουν κακό, αν τα σκεφτείτε λίγο παραπάνω αρχίζουν να σας βλάπτουν και αν τα σκεφτείτε συνέχεια για μεγάλο χρονικό διάστημα θα αισθανθείτε οτι σας παραλύουν και σας καθιστούν ανίκανους να  κάνετε οτιδήποτε άλλο.. "

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτή την ιστορία ελπίζοντας να σας βοηθήσει και εσάς να αφήνετε όσο πιο συχνά γίνεται το ποτήρι κάτω..Πάρτε μια βαθιά αναπνοή και απομυθοποιήσετε το άγχος σας. Μπορείτε!
Κι αν αυτό σας δυσκολεύει να θυμάστε: Δεν υπάρχει άγχος. Υπάρχουν μόνο άνθρωποι με αγχώδεις σκέψεις!!

Καλό υπόλοιπο και χαμόγελα στα χείλη σας.
:)  xxx