Σελίδες

Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

FUQIA E SUPERFOODS



Termi superfood , u shfaq kohët e fundit duke karakterizuar nje ushqim si super-ushqim kur ai përmban një sasi të koncentruar të vlefshme per organizmin si antioksidantë , vitamina, minerale , acide omega - 3 yndyrore dhe fibra . Konsumi i tyre ka efekte të dobishme në trupin e njeriut , me fuqine e fortë te antioksidanteve që ata permbajne ofrojnë anti-plakje dhe ndihmojnë në parandalimin e sëmundjeve kronike .

Përcaktimi "superfood " është subjektiv dhe mund të jepet nga një shumëllojshmëri të frutave , bimëve dhe ushqimit . Disa superfoods jo shume te perdorura jane keto në vijim :


Spirulina : Spirulina është një nga ushqimet me të plota në planet. Përmban proteine të plotë dhe substanca qe vështirë ti gjejmë në ushqime të tjera me origjinë bimore . Ajo është e pasur me karbohidrate , yndyrna të mira dhe ka një perqindje të lartë të pasur me vitamina (B1 , B5 , B6 , B12 , B-karroten ) . Karakteristike është se ka më shumë B-karroten se karrotat! Gjithashtu përmban shumë metale , të tilla si kalcium, magnez dhe hekur . Ajo detoksifikon trupin , zvogëlon nivelin e kolesterolit dhe parandalon osteoporozën . 
Perdorimi: Shkrihet 1 lugë e vogel Spirulina në 1 filxhan ujë ose ne 1 filxhan lëng të freskët .


Goji Berry : Frytet e Goji janë jashtëzakonisht të pasura në vitaminë C , vitaminë B1 dhe B2 , B-karroten dhe me shume vitamina të tjera , sidomos minerale hekuri , antioksidantë dhe aminoacidet . Goji përmban karbohidratet , proteina, yndyra dhe fije dietetike të nevojshme për trupin. Ato ndihmojnë për të ulur presionin e gjakut , forcimin e vegimt, funksionimin e mire ne mëlçi, veshkat dhe sistemin nervor, gjithashtu konsiderohen veçanërisht te efektshme për trajtimin e celulitit dhe rritjen e dëshirës seksuale . Përdorimi :  Mund te perdoret sic eshte ose ne lëng  , ne smoothies , ne kos, ne sallatë etj.

Chia seed : Kjo është një nga burimet më të mirë të omega - acide yndyrore dhe proteina , e cila përmban rreth nje dozë të dyfishtë se çdo fryt ose farë tjeter ! Eshte e pasur me Omega3 dhe Omega6 yndyrë , kalcium qe hyn në thellësi të kockave , kalium, fosfor , fibër dhe antioksidantë . Perdorimi: Në qoftë se hedhim një lugë te vogel me fara Chia në një gotë me ujë dhe e leme per 30 minuta farat do të zhduken dhe do jete krijuar një xhel . Kjo ndodh për shkak të fibrave të farave chia dhe kapacitetit të pabesueshme për të absorbuar shumë herë volumin e tyre të ujit . Kjo është një veti që karakterizon të gjitha substancat hidrofilik colloidal te ushqimit tonë , asnje ushqim në botë përmban aq shumë fibra hidrofilik sa Chia.Aftesia për të mbajtur ujë në trup na ofron mundësi për të rritur shkallën e hidratimit tone .


Blueberry: Ajo kontribuon në jetëgjatësi, ngadalëson plakjen dhe rinovon trupin, duke hequr qelizat e vdekura. Ajo është e njohur për aktivitetin e saj antioksidant dhe gjithashtu mbron trurin nga aksidenti cereblovaskular. Ajo është e pasur me hormonet bimore që mbrojnë nga sëmundjet kardiovaskulare dhe ulin kolesterolin. Përdorimi: Mund te perdoret sic eshte ose lëng, smoothies etj.


Ippofaes: Forcon sistemin imunitar dhe sistemin nervor, stimulon dhe i jep energji trupit . Ndihmon qarkullimin e gjakut , rregullon metabolizmin e trupit , mbron nga problemet kardiovaskulare , dhe rregullon nivelet e kolesterolit dhe sheqerit në gjak.Detoksifikon trupin dhe ndihmon në ripërtëritjen e shëndoshë të qelizave të lëkurës , përballet me problemet e ekzemës, aknet dhe djegien . Sipas analizave përmban 190  bioaktive komponente.Përdorimi: Mund të perdoret sic është, një lugë e vogel 3 herë në ditë ose si caj një lugë ippofaes me një gotë me ujë dhe e ziejme për 5 minuta .



Ndersa shumica e ushqimeve me poshte ndodhen pothuajse ne çdo shtëpi, konsiderohen si superfoods dhe per te ndihmuar perforcimin e trupit tonë le ti perdorim me shpesh ne dieten tonë të përditshme . Disa nga keto jane:

Gjalpë Kikiriku : Përmban më shumë se 30 vitamina dhe minerale , duke përfshirë niacin , një vitaminë që ndihmon në djegien e kalorive . Ajo është gjithashtu e pasur me yndyrë të mirë , fibra dhe resveratrol qe bëjnë mirë në funksionimin e zemres .

Shega :Përmirëson funksionimin e zemrës , ndihmon për të luftuar aknet , zvogëlon nivelin e kolesterolit "të keq".

Tershera : Eshte e pasur me fibra që redukton kolesterolin dhe funksionimin e zemres. Për më tepër ka hekur dhe minerale , të cilat trupi jone i ka nevojë për të transportuar oksigjenin ne muskujt dhe ne indet .

Lakra : Në të gjitha ngjyrat , ky perim është i lartë në elemente që ndihmojnë per të luftuar kancerin e gjirit . Ato janë gjithashtu shumë të pasura me vitaminë K, e cila forcon kockat .

Avokado : Me shije te butë dhe të pasur , ky frut është i mbushur me yndyrna te mira, me fibra dhe kalium të cilat janë të mira për zemrën tonë .

Patate te ëmbëla : E pasur me vitaminë A, B-karroten dhe fibra , të cilat ndihmojnë për të humbur kilet e teperta.

Kakao: Përmban antioksidantë që ndihmojë per të ulur presionin e gjakut dhe ul normen e plakjes.

Boronica blu dhe te kuqe, Manafera : Përmbajne substanca të fortë antimikrobiale që forcojnë sistemin e enëve të gjakut , antioksidantë , fibër dhe vitaminë C. Përmirësojne vizionin, kujtesën dhe reduktojne rrezikun e kardiovaskulare dhe kancerit .

Brokoli , spinaq dhe te gjetha gjethet jeshile: Të pasura me minerale dhe vitamina, si acid folik , B-karroten , kalcium , magnez, fibra dhe vitamina A , C , K. Ul normën e plakjes dhe mbrojnë nga kanceri , kardiovaskulare, emoragji celebrale , obezitetin dhe osteoporozës .

Fasule dhe derivatet e saj ( sojë ) : Përmbajnë sasi të mëdha ne fibra , proteina , hekur dhe acid folik . Ndihmojë rregullimin e tretjes , duke ulur kolesterolin dhe për të mbrojtur kundër osteoporozës , sëmundje kardiovaskulare , diabetin dhe kancerin e gjirit .

Salmon dhe peshk të tjera të yndyrshëm : Ata përmbajnë proteina, selen , antioksidantë dhe omega - 3 acide yndyrore . Omega- 3 mbron zemrën dhe nyjet , përmirësojne kujtesën , uljen e kolesterolit dhe obezitetin . Gjithashtu ndihmojne kundër zhvillimit të depresionit .

Bukë dhe Drithëra: Përmbajnë sasi të konsiderueshme ne fibra , proteina, thiamin , riboflavin, niacin , vitaminë E , kalcium , magnez, kalium dhe zinkut . Ndihmon në funksionin e duhur të zorrëve , kontrollon presionin e gjakut dhe mbrojnë nga sëmundjet kardiovaskulare . Produktet qe kanë fara përmbajnë omega - 3 acide yndyrore .

Bajame , arra dhe kikirike: Përmbajnë proteina të cilësisë te mire, acide yndyrore, vitaminë E, fibra , magnez dhe fosfor . Mbrojne sëmundjet kardiovaskulare dhe disa lloje kanceresh.Sidomos bajamet kanë një koncetrim më të madh ushqyes nga  të gjitha arrat , dhe ofrojnë trupit magnez, shumë fibra , vitaminë C , proteina , kalcium , fosfor , hekur , kalium dhe yndyrna të mirë.

Caj: Jeshil , i zi dhe i bardhë , përmbajnë antioksidantë të fuqishëm që mbrojnë muret e arterieve dhe kështu të reduktuar rrezikun e kardiovaskulare dhe për të parandaluar rrezikun e mpiksjes se gjakut .

Hudhëra : Ajo ka fuqi të fortë antimikrobiale dhe është konsideruar ideale për infeksionet e traktit te frymemarrjes, ul kolesterolin dhe presionin e gjakut dhe zvogëlon rrezikun e mpiksjes se gjakut.

Vaji i ullirit : Përmban acide yndyrore dhe vitaminë E. Ndihmon në uljen e kolesterolit , forcon sistemin imunitar dhe mbron nga kanceri dhe nga sëmundjet e zemrës dhe presionit te lartë të gjakut .

Çokollatë e zeze: Përmban sasi të mëdha antioksidantë dhe mund të ul tensionin e gjakut . Sidomos ato që përmbajnë më shumë se 60 % kakao . 

Molla : Përmbajnë antioksidantë të fuqishëm dhe të veprojnë si një mburojë për trupin . Ashtu si të gjithë fruta është e pasur në fibra , të cilat lehtësojnë procesin e humbjes ne peshe . Mbron nga viruset , sëmundje të zemrës , stresi dhe kanceri .

Veza : Veza eshte burimi më i mirë dhe përqendrimi më i lartë i proteines te pastër. Eshtë e pasur me jod , selen , vitaminë B12 dhe vitaminë B2 . Vezët ndihmojë në kontrollin e peshës (vetëm e bardha) mbrojne sytë dhe zemrën, dhe ndihmojne në funksionimin e duhur të trurit .

Vera e kuqe : Përmban antioksidantë te fortë, te cilet jane jashtëzakonisht te rëndësishme për trupin. Vera e kuqe kur është në sasi të vogl arrin të rrit nivelet e kolesterolit të mirë në gjak , duke ulur kështu rrezikun për sulme në zemër .

SHËNIM : Teksti nuk është i imi, do shkruaj burimin e tij mëposht. Bera një raport ne super-ushqimet me te rendesishme per tu informuar akoma me mire mbi to dhe per rendesin e tyre ne dieten ton te perditeshme.Mire eshte ti perdorim se kane shume vlera per organizmin tone, pa abusuar dhe sigurisht te ndjekim një model diete të shendeteshme dhe te ekuilibruar.

Burimi:  www.ellinikabaharika.gr, www.cosmo.gr