Σελίδες

Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΦΡΑΟΥΛΑ

Αγάπες μου Καλημέρα και καλό μήνα.
Ελπίζω όλοι να είστε καλά και να περνάτε τόσο γλυκά όσο το γλυκό που θα γράψω σήμερα :)
Όπως σας έχω πει είμαι λάτρεις του γλυκού, μετά απο το μεσημεριανό, κυρίως, γεύμα θέλω κάτι γλυκό, απλά προσπαθώ πάντα να είναι όσο γίνεται πιο υγιεινό... Θεωρώ λάθος να στερούμε απο τον εαυτό μας κάτι που μας αρέσει αρκεί να έχουμε μέτρο και να προτιμάμε πιο υγιεινές προτάσεις. Μια καλή συνήθεια και αποφυγή απο τις περιττές θερμίδες είναι να μαγειρεύουμε μόνοι μας το φαγητό μας αλλά και τα γλυκά μας.Εγώ σήμερα έφτιαξα μαρμελάδα με φράουλες.
Την έφτιαξα για δυο λόγους, ο ένας είναι γιατί είναι η εποχή τους και βρίσκονται παντού φρέσκα και νόστιμα και ο άλλος λόγος είναι επειδή λατρεύω το cheesecake με σπιτική μαρμελάδα..Σύντομα θα το φτιάξω και θα το αναρτήσω και αυτό.

ΥΛΙΚΑ:
  • 1 kg φράουλες 
  • 500 gr ζάχαρη
  • μισό λεμόνι 
  • 1 βανίλια (προαιρετικά)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Πλένουμε καλά και κόβουμε τις φράουλες.
Ύστερα τις ρίχνουμε σε μια βαθιά κατσαρόλα μαζί με τη ζάχαρη

Ξαφρίζω εαν χρειαστεί και ανακατεύω συνέχεια με ξύλινη κουτάλα 

Προς το τέλος, πριν αρχίσει να πήζει, προσθέτω τον χυμό του λεμονιού με τη βανίλια  
Ταυτόχρονα αποστειρώνω τα βάζα. Αφού τα έπλεινα  με ζεστό νερό και σαπούνι τα βάζω στο προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά στους 160 βαθμούς.
Όταν η μαρμελάδα μου είναι έτοιμη, κλείνω τη φωτιά και την βγάζω απο το μάτι της κουζίνας.(Καταλαβαίνω οτι η μαρμελάδα μου είναι έτοιμη όταν ρίχνω σε ένα πιάτο μια σταγόνα μαρμελάδας και περνάω το δάχτυλό μου ανάμεσα εαν το άνοιγμα παραμένει τοτε είναι έτοιμη εαν ενώνεται τότε θέλει κ λίγο βράσιμο ακόμα)
Με προσοχή βγάζω τα βάζα απο τον φούρνο, προσοχή καίει!!
Έτσι όπως είναι ζεστά τα βάζα αλλά και η μαρμελάδα, γεμίζω στα βάζα, πάντα προσοχή γιατί καίνε!!
 
Κλείνω καλά με τα ζεστά καπάκια και τα αναποδογυρίζω για 24 ώρες, ώστε να γίνει η κονσερβοποίηση.Μετά τη διατηρώ στο ψυγείο.

Ελπίζω να τη φτιάξετε και εσείς τώρα που οι φράουλες έχουν τη τιμητική τους και να την απολαύσετε με τους αγαπημένους σας.
Πολλά γλυκά φιλιά :)