Σελίδες

Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ




Καλημέρα Αγάπες και καλή Κυριακή.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες όλου του κόσμου.
Πριν 100 χρόνια καθιερώθηκε η δεύτερη Κυριακή του Μαι σαν τη γιορτή της Μητέρας.
Ευκαιρία λοιπόν σήμερα να πούμε στη Μανούλα μας ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και την αφοσίωσή της , να της ζητήσουμε συγνώμη εαν τη στεναχωρήσαμε και φυσικά να της δείξουμε την αγάπη μας με όποιο τρόπο μπορούμε.Το έχουν ανάγκη!
Όλες τις μαμάδες τις ενώνει η αγάπη για τα παιδιά τους και ο φόβος μην πάθει κάτι το παιδί τους.. Θυμάμαι πάντα μου έλεγε η γιαγιά μου και η μαμά μου, "όταν γίνεις μάνα θα μας καταλάβεις γιατι ανησυχούμε τοσο. "
Μιας και η μανούλα μου είναι μακριά μου ήθελα να της πω μέσα απο αυτό το κείμενο οτι την αγαπώ πολύ και οτι μου λείπει πολύ... Πάντα μου έλειπε!! Δυστυχώς δεν την έχω χορτάσει γιατί η ζωή τα έφερε έτσι ώστε να ζούμε μακριά η μια απ'την άλλη ...Συναντιόμαστε όμως οσο συχνά πυκνά μπορούμε αλλά ποτέ δεν φτάνει ο χρόνος για να καλύψουμε τα κενά...
Όταν ήμουν μικρή τη μαμά μου την έβλεπα σαν πολύ όμορφη και δυναμική γυναίκα τόσο δυναμική που τη φοβόμουν! Τώρα συνεχίζει να είναι όμορφη (αντικειμενικά πολύ όμορφη οχι επειδή είναι μαμά μου) αλλά όχι τόσο δυναμική, με την έννοια οτι έχει γίνει πιο ευαίσθητη, πιο αδύναμη, πιο γλυκιά.. Αυτό ίσως συμβαίνει επειδή έχει το άγχος για εμάς και τη πορεία μας ή επειδή έχω γίνει εγώ πλέον πιο δυνατή και την βλέπω εκείνη πιο αδύναμη.Ίσως είναι και τα δυο.
Με τη μαμά μου πάντα είχαμε μια ιδιότροπη σχέση, τόσο στενή αλλά και τόσο απόμακρη, αυτό δημιουργήθηκε μάλλον λόγω της απόστασης. Πάντα όμως ήμασταν καλές φίλες και με το πέρασμα του χρόνου έχουμε αποκτήσει πολύ καλή επικοινωνία. Δεν της μοιάζω ιδιαίτερα αλλά έχω τη φυσιογνωμία της και όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ της φέρνω, θα ήθελα πολύ να είχα τα γκριζογαλαζιοπρασινα μάτια της και την υπομονή της..
Τη θαυμάζω τη μαμά μου για αυτό που είναι, για όλα αυτα που έχει περάσει και έχει καταφέρει, πάντα με τον μπαμπά δίπλα, εννοείται.Είναι πολύ αγαπημένο ζευγάρι και τους έχω πρότυπο. Δεν χωρίζουν ποτέ, εκτός απο τώρα που η μαμά μου έχει πάει Γερμανία γιατί η μικρή μου αδερφή θα γίνει μανούλα :) και πρέπει να είναι μαζί της για λίγο καιρό..
Στέλνω και στις δυο την αγάπη μου και τη θετική μου σκέψη.
Ανυπομονώ να σας δω.
Σας αγαπώ πολύ.


ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO ΑΞΙΖΕΙ (κάνε κλικ)