Σελίδες

Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Σπιτική μάσκα μαλλιών και απολέπισης σώματος


Η Κυριακή για όλους μας είναι μέρα ξεκούρασης ή κούρασης (εαν έχεις να κάνεις γενική στο σπίτι...), οι περισσότεροι δεν δουλεύουν οπότε μπορούνε να κάνουν πολύ ωραία και δημιουργικά πράγματα για τον εαυτό τους και για τους αγαπημένους τους.. Εγώ πέρασα ήσυχα τη μέρα μου και ξεκούραστα, απο το πρωί πήγα με τη φίλη μου για τρέξιμο στο βουνό, μετά έκανα κάτι δουλειές στο σπίτι και μετά πήγαμε με την αδερφή μου για μπάνιο μιας και έχει καλοκαιριάσει πλέον εδώ στην Αθήνα. Αφού κάναμε ηλιοθεραπεία, κολυμπήσαμε, διάβασα το βιβλίο μου,φάγαμε ωραίο και φρέσκο ψάρι γυρίσαμε σπίτι και έφτιαξα μια μάσκα για τα μαλλιά και μία για το σώμα. Θα σας τις γράψω παρακάτω γιατί πραγματικά αξίζει να τις δοκιμάσετε και να τις κάνετε συχνά, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι γεμάτα βιταμίνες, μέταλλα, πρωτεΐνες κ.α. Αυτός είναι ένας φυσικός τρόπος για να θρέψετε το δέρμα σας και τα μαλλιά σας χωρίς χημικά . 

Μάσκα μαλλιών με αβοκάντο για βαθύ ενυδάτωση και θρέψη της ρίζας της τρίχας :

Υλικά: 

  • 1/2 Αβοκάντο ώριμο 
  • 1 κ.σ μέλι 
  • 1 φλιτζάνι μικρό ελαιόλαδο (εγώ έβαλα παραπάνω λάδι γιατί τη κάναμε μαζί με την αδερφή μου) 
Οδηγίες:

Ανακατέψτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ. Εφαρμόστε το μείγμα από τις ρίζες έως τις άκρες των μαλλιών σας. (Αν έχετε πολύ λιπαρά μαλλιά εφαρμόστε μόνο στις άκρες). Μετά από 30 - 40 λεπτά λούστε τα μαλλιά σας κάνοντας μασάζ σε όλο το κεφάλι.









Κρέμα απολέπισεις δέρματος με φράουλα:



Θα χρειαστείτε:

  • 10 φράουλες
  • 2 κ.σ αμυγδαλέλαιο
  • 3 κ.σ μαύρη ζάχαρη

Οδηγίες: 

Ανακατέψετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και απλώστε το μείγμα στο σώμα και στο πρόσωπο κάνοντας ελαφρύ μασάζ. Αφήστε το για 15 λεπτά και ξεβγάλτε με χλιαρό νερό. Το δέρμα σας θα γίνει πιο λευκό και απαλό.







Έτοιμες οι μάσκες μας για χρήση. Τις φτιάχνω συχνά στο σπίτι μου, είναι εύκολες, οικονομικές και αποτελεσματικές. Καλή επιτυχία.

Εύχομαι σε όλους καλή εβδομάδα και να σκέφτεστε πάντα θετικά..