Σελίδες

Τρίτη, 20 Μαΐου 2014

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ


Για να γράψω αυτό το κείμενο έκλαψα πολύ, απο χαρά κυρίως... Η οικογένειά μας μεγάλωσε με ένα ακόμη μέλος. Είμαι πολύ συγκινημένη έγινα για πρώτη φορά θεία, και η μικρή μου αδερφή έγινε μητέρα. Μου φαίνεται απίστευτο οτι η μικρούλα μου γέννησε το δικό της μωράκι, στο μυαλό μου πάντα θα είναι η μικρή μου, πότε μεγάλωσε και πρόλαβε να κάνει και μωρό Θεέ μου?! Πως περνάνε τα χρόνια ...?!Σαν χθες μου φαίνεται όταν παίζαμε με τις αδερφές μου (είμαστε τρεις, Εγώ, η Ειρήνη και η Τζούλια) και με την Τζούλια πάντα μαλώναμε γιατί ήταν σαν αγοροκόριτσο και δεν ήθελε καθόλου να παίζει με τις κούκλες..όχι μόνο δεν ήθελε αλλά δεν μας άφηνε και εμάς να παίζουμε..Και να που έφτασε η στιγμή που η μικρούλα μας θα μάθει να παίζει με το μωράκι της..
Από το πρωί που το έμαθα πετάω απο τη χαρά αλλά στεναχωριέμαι που δεν είμαι αυτή τη μεγάλη στιγμή εκεί μαζί τους!Θα πάω όμως σύντομα για να κρατήσω στα χέρια μου αυτό το μικρό σπουργιτάκι που τον περιμέναμε εννέα μήνες τώρα...Είμαι περίεργη να δω πως είναι, πως κλαίει, πως γελάει...  Άκουσα τα κλάματα του στο τηλέφωνο και συγκινήθηκα πολύ..Τι πρωτόγονα και ανάμεικτα συναισθήματα σου προκαλεί ο ερχομός ενός μωρού?!Πρέπει να είναι η μεγαλύτερη στιγμή στη ζωή μιας γυναίκας αλλά και της ανθρωπότητας γενικότερα γιατί πρόκειται για ένα θαύμα της φύσης!
Είμαι πολύ ευτυχισμένη και υπερήφανη για την αδερφή μου που τα πήγε περίφημα και μας έκανε όλους χαρούμενους με ένα υγιέστατο και όμορφο αγοράκι και όχι γιατί είναι δικός μας αλλά είναι πολύ όμορφος, μελαχρινός με γαλάζια μάτια, αυτό σας λέω μόνο!!
Εύχομαι να είναι πάντα υγιείς και χαρούμενος δίπλα στην οικογένειά του. 
Τους στέλνω την απέραντη αγάπη μου. 
Να μας ζήσει ο μικρός Σπυράκος.