Σελίδες

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014

Μανικιούρ - Πεντικιούρ




Η περιποίηση των άκρων δεν είναι πολυτέλεια αλλά είναι φροντίδα και καθαριότητα, επίσης προσθέτει αίγλη και κύρος. Η φροντίδα των άκρων αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κάθε σύγχρονης γυναίκας. Ανεξάρτητα από την ηλικία ή τις υποχρεώσεις της, καθεμία από μας γνωρίζει πως τα νύχια πρέπει να είναι πάντα περιποιημένα και «ντυμένα» με τα πιο δυνατά χρώματα της μόδας.Ένα καλό περιποιημένο και βαμμένο νύχι προσφέρει γοητεία και αναδεικνύει τη θηλυκότητα κάθε γυναίκας. Η βαφή των νυχιών ξεκίνησε χιλιετίες πριν αλλά η καλλιτεχνική δημιουργία νυχιών είναι σχετικά πρόσφατη. Κάθε τεχνίτης/τρια  νυχιών, είναι ένας καλλιτέχνης που καλείται να εκφράσει το ταλέντο του πάνω σε ένα νύχι. Πριν απο κάθε καλλιτεχνική δημιουργία προηγείται μια ολοκληρωμένη περιποίηση νυχιών, η περιποίηση αυτή πρέπει να γίνει με πολύ προσοχή και με αποστειρωμένα εργαλεία. Είναι πολύ εύκολο να κολλήσεις μύκητες ή οτιδήποτε άλλο, απο μη καθαρά εργαλεία και προϊόντα. Προσοχή λοιπόν στην επιλογή του/της τεχνίτη/τριας που θα κάνετε. Εγώ έχω βρει την καλύτερη, εδω και τρία χρόνια η Βαλεντίνη έχει αναλάβει τα άκρα μου και είμαι υπερευχαριστημένη. Αγαπάει πολύ τη δουλειά της και αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Έχει την υπομονή και το ταλέντο που χρειάζεται ένας τεχνητής νυχιών και το πιο σημαντικό για μένα είναι τα καθαρά και αποστειρωμένα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Βρίσκεται στο MK COIFFURE 
(Κων. Αθανάτου 38. Άνω Γλυφάδα, μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ). Στο κομμωτήριο αυτό θα βρείτε επαγγελματίες με εμπειρία και σεβασμό προς τον πελάτη.Τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται είναι απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν και οι τιμές πολύ προσιτές. Εδώ να σας πω και την ιστορία πως πήγα εγώ σ'αυτό το κομμωτήριο... Πριν τρία χρόνια πήγαινα σε ενα άλλο όπου λόγω απροσεξίας και απειρίας μου έκαψαν τα μαλλιά, όποιες βάφουν τα μαλλιά τους με ντεκαπαζ θα με καταλάβουν (κορίτσια μακριά απο ντεκαπαζ!!), έτσι μετά το συμβάν αυτό κατά τύχη πήγα στο ΜΚ COIFFURE όπου εκεί με πολύ καλά προϊόντα, με πολύ καλή περιποίηση και σαφώς με πολύ υπομονή φτάσαμε τα μαλλιά μου να φαίνονται πάλι υγιείς και όμορφα. Για τα κορίτσια που ζούνε στην Αθήνα πραγματικά αξίζει να το επισκεφτούν γιατί είμαι σίγουρη οτι θα μείνουν πολύ ευχαριστημένες για τα μαλλιά αλλά και για τα νύχια.
Τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι τα βαμμένα νύχια είναι στο επίκεντρο της προσοχής και όλες μας προσπαθούμε να κάνουμε τη διαφορά με τα πιο ξεχωριστά και περίεργα χρώματα. Εγώ ανήκω στη κατηγορία με τις γυναίκες που δεν τολμούν περίεργα σχήματα και χρώματα γι'αυτό και τα χέρια μου μονίμως είναι βαμμένα με απαλά χρώματα ή το κλασσικό γαλλικό, το πιο σκούρο χρώμα που βάφω τα νύχια των χεριών μου είναι το κόκκινο και αυτό μόνο το χειμώνα. Ενώ για τα νύχια των ποδιών είμαι πιο τολμηρή και σήμερα θέλω πολύ να σας δείξω αυτό το υπέροχο χρώμα που επέλεξα.
Το Σάββατο πήγα στη τεχνίτρια μου και όπως πάντα, μαζεύω όλες τις αποχρώσεις του ροζ και σκέφτομαι ποιο χρώμα θα επιλέξω.. Αυτή τη φορά όμως δεν δυσκολεύτηκα καθόλου επέλεξα το λατρεμένο γαλλικό για τα χέρια και  αυτό το υπέροχο σκούρο μοβ για τα πόδια. Και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!! Δείτε και εσείς και περιμένω εντυπώσεις.