Σελίδες

Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Hi everyone.
Τι κάνετε αγάπες ? Έχουμε μέρες να τα πούμε... Ελπίζω να είστε όλοι καλά και τώρα που ξαναέφτιαξε ο καιρός και δεν βρέχει πια να το εκμεταλλευτείτε με πολλές βόλτες στη πόλη, στο χωριό, στο βουνό ή στη θάλασσα.
Εγώ ήμουν λίγο παραπάνω απασχολημένη αυτές τις μέρες γι'αυτό και δεν έχω γράψει, θα επανέλθω όμως με πολύ ωραία και καλοκαιρινά θεματάκια.
Πριν μερικές μέρες είχα κάτι δουλειές στο κέντρο της Αθήνας και όταν τελείωσα τις υποχρεώσεις μου βρήκα την ευκαιρία να κάνω μια μεγάλη βόλτα στη Πλάκα, στο Θησείο, στο Μοναστηράκι και στα μαγαζιά της Ερμού. Μπορεί να κουράστηκα λίγο γιατί δεν ήμουν κατάλληλα ντυμένη για περπάτημα αλλά αποζημιώθηκα με την ενδιαφέρουσα εμπειρία απο τον περίπατό μου.  Μ'αρέσει πολύ η γραφικότητα που έχει η παλιά πόλη της Αθήνας αλλά και ο τρόπος που συνδυάζεται το παλιό με το σύγχρονο. Ενώ ο αρχαιολογικός περίπατος αποτελεί μια αξέχαστη εμπειρία. Τι μπορεί να πει κανείς όταν αντικρίζει την Ακρόπολη, το σύμβολο της Αθήνας, ο ιερός αυτός βράχος, ο σύνδεσμος ανάμεσα στο θαυμαστό αρχαίο πολιτισμό και το σύγχρονο. Εμένα προσωπικά μου προκαλεί θαυμασμό και δέος. Αξίζει να πραγματοποιεί κανείς το προσκύνημα στον ιερό αυτό βράχο και να "απορροφήσει" το μεγαλείο και την ομορφιά του. Η οδός Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι ένας απο τους πιο εντυπωσιακούς δρόμους της Αθήνας, προσφέρει εκπληκτική οπτική επαφή με τον βράχο της Ακρόπολης και τον Παρθενώνα.Τα κτήρια, ειδικά στην αριστερή πλευρά, έχουν ύφος νεοκλασικό ή μοντερνιστικό που αποδίδουν την αύρα του μεγαλοαστικού κλίματος της οδού.
Έχω ακούσει πολλούς να λένε το κέντρο της Αθήνας ζούγκλα, μάλλον δεν έχουν παρατηρήσει  όλες αυτές τις ομορφιές που απλόχερα σου προσφέρει!!
Εμένα μ'αρέσει πολύ να περπατάω στα στενά της Πλάκας, να πιω τον καφέ μου με θέα την Ακρόπολη, να γευματίσω στα μικρά ταβερνάκια με την υπέροχη ελληνική κουζίνα..
Εδώ θα σας πω και ένα μυστικό... κάθε φορά που έχω χρόνο και βρίσκομαι κάπου που περνάει πολύς κόσμος μ'αρέσει πολύ να τους παρατηρώ.. Παρατηρώ τον τρόπο που περπατάνε, που μιλάνε, τι φοράνε και γενικά το πως φέρονται..! 
Τρελό???? Ίσως!! 
Εγώ το βρίσκω άκρως διασκεδαστικό και μπορώ να πω πως με κάνει καλύτερο άνθρωπο και με βάζει σε διάφορες σκέψεις.. δηλαδή "μπαίνω" για λίγο στη ζωή τους ανάλογα με όσα δείχνουν εξωτερικά. Αυτό μερικές φορές με αγχώνει και με στεναχωρεί όταν βλέπω την άσχημη πλευρά της ζωής, βλέπε ναρκομανής, κλέφτες, ζητιάνους...Δυστυχώς υπάρχει και αυτό μεσ'τη κοινωνία μας δεν μπορούμε να το αποφύγουμε.
Κρατάω όμως μόνο τις καλές σκέψεις και τα χαρούμενα πρόσωπα, διώχνω τη μιζέρια, το άγχος και τα κατάλοιπα της κοινωνίας!! 

Με θέα τη Ακρόπολη 



Γιασεμί- Πλάκα: Απ τα καλύτερα μαγαζιά με την καλύτερη θέα.. 


Α for Athens-Μοναστηράκι: Άλλο ένα μαγαζί με υπέροχη θέα..


Μοναστηράκι Square 

Τόνος ψητός

Σολομός ψημένος στη λαδόκολλα με ρύζι 
Αυτή η παλιά πόρτα μου άρεσε πολύ και τη χρησιμοποιήσα για φόντο στις φωτογραφίες μου 










Εθνική Ακαδημία 

Εθνική Βιβλιοθήκη 







  
Περπάτησα για πολύ ώρα μαζί τους, χωρίς να με πονέσουν καθόλου τα πόδια άρα αξίζουν μια ολόκληρη φωτογραφία.. 


Δεν θα έλειπε και η #selfie της ημέρας 

Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η μικρή ξενάγηση στο κέντρο της Αθήνας. Να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια..
Kisses



Wearing:
Balenciaga Glove Sandals : www.yoox.com
Moschino Cheapandchic casual pants : www.yoox.com
Sweatshirt: George J. Love : www.yoox.com
MICHAEL Michael Kors Hamilton Large Bag : www.luisaviaroma.com
Blazer Teaffic People : Hondos Center Athens