Σελίδες

Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

HERBALIFE


Të dashur miq, kanë kaluar disa ditë nga postimi im i fundit dhe jam e gezuar që po 'flasim' përsëri, e vërteta është se koha ime është pak më e kufizuar këtë periudhë dhe jam gjithe kohen duke u përpjekur për ti perballuar të gjitha. Sot dua tju them diçka shumë të bukur dhe të rëndësishëm për mua. Unë tashme jam një partner i pavarur i Herbalife, një kompanie shumëkombëshe që eshte e aktivizuar më shumë se tre dekada në fushën e te ushqyerit dhe te jetuarit shendetshem.
Pra, është e vërtetë se shpesh ne na tërheqin vemendjen çështjet në lidhje me interesat tona ose me ato që ne na shqetësojnë. Një prej tyre ka qenë gjithmonë për mua mënyra e te ushqyerit shëndetshme dhe unë tani mund të ofroj ndihmën time njerëzve të cilët e kanë të vështirë të menaxhojne siç duhet dietën e tyre te perditeshme, përballen me rritjen e yndyrës ne trup, kane nevoje per stimulim, per energji, etj.
Shume herë unë kam ndarë me ju pikëpamjet e mia e të ushqyerit. Menyra e te ushqyerit është një çështje shumë e rëndësishme për mua dhe tani jam e lumtur që unë mund të plotësoj dhe shumefishoj njohuritë e mia mbi te dhe mund të ndihmoj njerëzit për nje jete te shëndetshme dhe aktive!
Kam pak ditë qe jam aktivivizuar me partnerët e tjerë të shoqërisë se Herbalife, por që tani kam parë rezultate pozitive! I pasurova njohuritë e mia në lidhje me të ushqyerit shendetshem nëpërmjet seminareve dhe trajnimeve dhe ndihem e lumtur qe disa njerëz kanë besuar tek une që ti ndihmoj per dietën e tyre te perditeshme. Mbi të gjitha unë jam e kënaqur sepse mund tju ofroj free, te gjitheve atyre qe kane nevoje per nje analizë te gjendjes fizike te tyre dhe te metabolismit te tyre kjo eshte dicka e bukur sepse është hapi i parë për tu sensibilizuar dhe për tu interesuar në përmirësimin e cilësisë së trupit por dhe jetës nepërmjet te ushqyerit shendetshem!
Ndjej qe diçka e bukur po ndërtohet aty për mua, sepse kam njerëz që më mbështesin dhe me besojne dhe sigurisht ndihem gjithmon dhe me shume e sigurte qe gradualisht unë mund të kontribuoj në përmirësimin ushqimor te shumë njerëzve.
Spontanisht desha ta ndaja kete gëzim për fillimin tim të ri me ju. Jam akoma në fillim dhe vazhdoj me entuziazëm dhe me hapa të qëndrueshme!
Do flasim në një tjetër post në lidhje me produktet e mrekullueshme te Herbalife.
Deri atëherë kini kujdes veten dhe kaloni bukur.


HERBALIFE




Αγαπητοί φίλοι, έχουν περάσει πολλές μέρες απ τη τελευταία μου ανάρτηση και είμαι χαρούμενη που τα 'ξαναλέμε', η αλήθεια είναι οτι ο χρόνος μου είναι λίγο παραπάνω περιορισμένος αυτό το διάστημα και προσπαθώ να τα προλαβαίνω όλα. Σήμερα θέλω να σας ανακοινώσω κάτι πολύ ωραίο και σημαντικό για μένα. Έγινα ανεξάρτητος συνεργάτης της Herbalife, μιας πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται πάνω από τρεις δεκαετίες στον τομέα της ευεξίας.
Είναι λοιπόν αλήθεια ότι προσελκύουμε συχνά καταστάσεις που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά μας ή με τα θέματα που μας απασχολούν. Ένα από αυτά ήταν για μένα ανέκαθεν ο υγιεινός τρόπος ζωής και μπορώ πλέον να προσφέρω την βοήθειά μου σε ανθρώπους που δυσκολεύονται να διαχειριστούν σωστά τα θέματα της διατροφής τους, αντιμετωπίζουν πρόβλημα αυξημένου λίπους, χρειάζονται τόνωση, ενέργεια κ.λπ.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω μοιραστεί μαζί σας τις απόψεις μου για την διατροφή. Πρόκειται για ένα θέμα που θεωρώ πολύ σημαντικό και αυτή την χρονική στιγμή είμαι χαρούμενη που μπορώ να συμπληρώσω τις γνώσεις μου και να βοηθήσω άλλους ανθρώπους σχετικά με τον υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής! 
 Μετρώ λίγες μέρες κοινής δραστηριότητας με άλλους συνεργάτες της εταιρίας αλλά έχω ήδη δει θετικά αποτελέσματα!  Έχω εμπλουτίσει τις γνώσεις μου σχετικά με την διατροφή στα πλαίσια σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων και ήδη με έχουν εμπιστευτεί άνθρωποι για να βοηθηθούν σχετικά με την διατροφή τους. Πάνω απ’ όλα χαίρομαι που προσφέρω σε ανθρώπους δωρεάν μία ανάλυση σωματικής κατάστασης και βλέπω ότι είναι το πρώτο βήμα για να ευαισθητοποιηθούν και να ενδιαφερθούν αληθινά για μία καλύτερη ποιότητα ζωής λόγω σωστής διατροφής!
Αισθάνομαι ότι κάτι όμορφο χτίζεται εκεί για μένα, έχω ανθρώπους που με στηρίζουν και σταδιακά νιώθω όλο και πιο σίγουρη ότι μπορώ να συμβάλλω στην βελτίωση διατροφικών επιλογών πολλών ανθρώπων.
Θέλησα αυθόρμητα να μοιραστώ μαζί σας την χαρά για το νέο μου ξεκίνημα. Είμαι στην αρχή και συνεχίζω με ενθουσιασμό και σταθερά βήματα!
Θα σας μιλήσω σε άλλο ποστ για τα υπέροχα προϊόντα της Herbalife.
Μέχρι τότε να προσέχετε τον εαυτό σας και να περνάτε όμορφα.




Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

VEZE TE ZIERA NE TIGAN !!!

Ju pelqejne vezët e skuqura por ju jeni në një dietë ose kini probleme me te skuqurat ne pergjithesi? Ja zgjidhja, të zëvendësojmë vezët e skuqura me të ziera. Jam e sigurt se të gjithë adhuruesit e vezëve te skuqura do gezohen nga recetë që unë do të shkruaj më poshtë sepse ju do shtoni ne programin tuaj ushqyes vezën e 'skuqur sy' në mënyrë të shijshme, por më e rëndësishmja? pa kalori të panevojshme dhe pa yndyrna. Le ta shohim pra ..
Ziejme uje ne nje tigan

Hedhim vezet me pak krip (i heqim shkumen nqs nevojitet)

I ziejme ne tigan sipas deshires dhe racioni jone eshte gati, mind ti shtojme piper dhe pak pika vaj ulliri.

Këtu, le të shohim pak vlerat ushqyese të vezës. Shumë i kane vene "faj" që vezet kontribuojnë në rritjen e kolesterolit, ndërsa të tjerët e konsiderojnë këtë aspekt "mit". E vërteta është se vezët përmbajnë shumë lëndë ushqyese të rëndësishme që ndihmojnë shëndetin tonë.
Vezët janë të shijshme, ushqyese dhe janë pjesë e një dietë të ekuilibruar, sido qe ti preferosh të skuqura, të fërguara, te ziera ose ashtu sic jane, nqs jane biologjike. Për shkak të përmbajtjes të lartë të proteinave, i përkasin të njëjtës kategori me mishin dhe përmbajnë të njëjtat vlera ushqyese që ka dhe mishi. Vetëm një vezë e madhe na ofron nje sasi të konsiderueshme të shumë vitaminave, minerale, si dhe disa lende ushqyese të tjera të rëndësishme. Veza perbehet nga dy lende kryesore: pjesa e bardhë dhe pjesa e verdhë. Pjesa e verdhë përmban rreth 80% të kalorive dhe pothuajse të gjithë yndyren e vezës. Gjithashtu përmban vitaminë A, D, E dhe K dhe minerale si hekur, kalcium dhe fosfor.Pjesa e bardhë përmban kryesisht ujë dhe proteina.
Shihni vlerat e tjera ushqyese shume të rëndësishme që përmban një vezë ...

Riboflavin
Vitamina B2, e njohur gjithashtu si riboflavin, është thelbësore për energjinë tonë, për lëkurë dhe vizion të shëndetshm si dhe për metabolizmin tonë. Një vezë e madhe përmban rreth 0,24 mg riboflavin, ose rreth 20% të nevojave tona të përditshme.
Riboflavin gjithashtu aktivizon enzimat që na mbrojnë nga një klasë e kimikateve të cilat prodhojnë radikalet e lira toksike dhe të dëmshme.

Vitamina B12
Veza permban dhe Kobalamin, e quajtur edhe vitaminë B12. Sipas Universitetit të Maryland B12 është thelbësore për zhvillimin e ARN-se dhe ADN-se. Kjo vitaminë gjithashtu ndihmon për të metabolizuar yndyrnat dhe proteinat, ndihmon për një lëkurë të shëndetshme, per shikimin tone, per punimin e mire te zemrës dhe te mëlçisë. Një vezë e madhe ofron 0,65 vitaminë B12 mg ose rreth 27% të sasisë totale ditore te nevojshme.

Acid Pantothenik
Një vezë të madhe përmban rreth 0,7 mg edhe një tjetër vitaminë te rëndësishme të quajtur acid pantothenik, përafërsisht 15% e shumës së kërkuar te përditshme për një të rritur. Acidi Pantothenik është teper e rendesishme për metabolizmin e ushqimit në energji dhe për prodhimin e hormoneve të caktuara dhe kolesterolit, sipas Universitetin e Kolorados.

Acid folik 
Acidi folik është veçanërisht i rëndësishme për formimin e qelizave të kuqe të gjakut dhe materialeve gjenetike te ARN-se  dhe të ADN-së. Shpesh përfshihet në dietën e perditeshme, me hapje-veçanërisht gratë-që janë shtatzane për të ndihmuar në parandalimin e spina bifida dhe anomalitë e tjera kongjenitale në foshnjat. Një vezë e madhe përmban 23,5 mg e acidit folik, ose rreth 6% të shumës që një i rritur mesatarisht ka nevojë çdo ditë.

Vitamina të tjera
Si pjesë e një dietë të balancuar, vezët gjithashtu ofrojnë shumë vitamina të tjera të rëndësishme në sasi më të vogla: 5% të vitaminës A, e cila është rreth 80 mg, 4% e vitaminës D ose 0,6 mg dhe vitaminë B6 0,1 mg dhe 2% ose vitaminë e dhe 0,5 mg e thiamine ose 0,03 mg.

Veza dhe Kolesteroli
Për shumë vite është konsideruar se vezët rrisin rrezikun e sëmundjeve të zemrës, sepse ato përmbajnë kolesterol. Veza është një zgjidhe e mirë me vlera shume te larta ushqyese dhe kontributi i saj në sëmundjet e zemrës është praktikisht i pavlere.Te dhenat aktuale sugjerojnë te perdoret veza si pjesë e një diete të shëndetshme dhe të balancuar. Nuk rrisin ndjeshëm nivelet e kolesterolit në gjak në shumicën e njerëzve. Studimet hetojnë se shkaqet ushqyese të sëmundjeve të zemrës skanë gjetur asnjë lidhje mes konsumit të rregullt të vezëve (deri 6 në javë), edhe në individët me nivel para-ekzistuese të larta të kolesterolit.
Ndersa, konsumimi i yndyrave te ngopura(yndyrat me origjine shtazore) zakonisht kane një efekt më të madh në sasinë e kolesterolit në gjak se sa veza. Nëse doktori ju ka rekomanduar që ju të ndiqni nivelin tuaj te kolesterolit, prioriteti juaj duhet të jetë reduktimi i yndyrave te ngopura.

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

ΒΡΑΣΤΌ ΑΥΓΌ ΣΤΟ ΤΗΓΆΝΙ !!!


Σας αρέσουν τα τηγανητά αυγά αλλά είστε σε δίαιτα ή έχετε πρόβλημα με τα τηγανιτά γενικότερα? Ιδού η λύση, να αντικαθιστάτε τα τηγανιτά αυγά με βραστά. Είμαι σίγουρη οτι  όλοι οι λάτρεις των τηγανιτών αυγών θα ξετρελαθούν απο την συνταγή που θα γράψω παρακάτω γιατί θα φάνε αυγό 'μάτι' το ίδιο νόστιμο αλλά το πιο σπουδαίο? χωρίς περιττές θερμίδες και λιπαρά. Ας το δούμε λοιπόν..

Βράζουμε νερό σε ενα τηγάνι 

Ρίχνουμε τα αυγά μέσα, μαζί με λίγο αλάτι. ( Ξαφρίζουμε εαν χρειαστεί)

Τα βράζουμε/ τηγανίζουμε όσο θέλουμε εμείς, ρίχνουμε λίγο φρεσκοτριμμένο πιπέρι κ λίγες σταγόνες ελαιόλαδο όποιος θέλει και είναι  έτοιμο το γεύμα μας για απόλαυση! 

Εδώ, ας δούμε λίγο τα θρεπτικά συστατικά του αυγού. Πολλοί τα «κατηγορούν» ότι συμβάλλουν στην αύξηση της χοληστερόλης, ενώ άλλοι θεωρούν αυτή την άποψη «μύθο». Το σίγουρο είναι πως τα αυγά περιέχουν πολλά και σημαντικά θρεπτικά συστατικά, που βοηθούν στην καλή μας υγεία.
Τα αυγά είναι νόστιμα, θρεπτικά και αποτελούν κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής, είτε τα απολαμβάνετε τηγανητά, ομελέτα, ποσέ ή βραστά. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνες, ανήκουν στην ίδια κατηγορία με το κρέας και περιέχουν πολλά από τα ίδια θρεπτικά συστατικά που έχει και το κρέας. Μόλις ένα μεγάλο αυγό, μας παρέχει σημαντικές ποσότητες πολλών βιταμινών, μετάλλων, καθώς επίσης και αρκετά άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά, σε μικρότερες ποσότητες.Υπάρχουν δύο βασικά μέρη στο αυγό: το ασπράδι (λευκό μέρος) και ο κρόκος (κίτρινο μέρος). Ο κρόκος περιέχει περίπου το 80% των θερμίδων και σχεδόν όλα τα λίπη που υπάρχουν στο αυγό. Περιέχει επίσης βιταμίνη Α, D, Ε και Κ και μέταλλα όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο και ο φώσφορος. Tο ασπράδι του αυγού περιέχει κυρίως νερό και πρωτεΐνες.
Δείτε άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που περιέχει ένα αυγό…
Ριβοφλαβίνη
Η βιταμίνη Β2, επίσης γνωστή και ως ριβοφλαβίνη, είναι απαραίτητη για την ενέργειά μας, για υγιή επιδερμίδα και όραση και για το μεταβολισμό μας. Ένα μεγάλο αυγό περιέχει περίπου 0,24mg ριβοφλαβίνης, ή σχεδόν το 20% των ημερήσιων αναγκών μας.
Η ριβοφλαβίνη επίσης ενεργοποιεί τα ένζυμα που μας προστατεύουν από μια κατηγορία χημικών ουσιών που παράγουν τοξικά και τις καταστροφικές ελεύθερες ρίζες.
Βιταμίνη B12
Η κοβαλαμίνη, που ονομάζεται επίσης και βιταμίνη Β12, υπάρχει επίσης στα αυγά. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Maryland η Β12 είναι ουσιαστικής σημασίας για την ανάπτυξη του RNA και του DNA. Η βιταμίνη βοηθά επίσης στο μεταβολισμό λιπών και πρωτεϊνών και σε ένα υγιές δέρμα, μάτια, καρδιά και συκώτι. Ένα μεγάλο αυγό προσφέρει 0,65 mcg βιταμίνης Β12 ή περίπου 27% της συνολικής ημερήσιας ποσότητας που απαιτείται.

Παντοθενικό οξύ
Ένα μεγάλο αυγό περιέχει επίσης περίπου 0,7 mg μιας άλλης σημαντικής βιταμίνης που ονομάζεται παντοθενικό οξύ, δηλαδή περίπου το 15% της ημερήσιας ποσότητας που απαιτείται για έναν ενήλικα. Το παντοθενικό οξύ είναι απαραίτητο για το μεταβολισμό της τροφής σε ενέργεια και για την παραγωγή ορισμένων ορμονών και της χοληστερόλης, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Colorado.

Φυλλικό οξύ
Το φυλλικό οξύ είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και τα γενετικά υλικά RNA και DNA. Συχνά περιλαμβάνεται στην διατροφή ως συμπλήρωμα –κυρίως στις γυναίκες που είναι έγκυες- για να βοηθήσει στην πρόληψη της δισχιδούς ράχης και άλλες συγγενείς ανωμαλίες στα βρέφη. Ένα μεγάλο αυγό περιέχει 23.5 mcg φυλλικού οξέος ή περίπου 6% της ποσότητας που χρειάζεται ένας μέσος ενήλικας κάθε μέρα.
Άλλες βιταμίνες
Ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, τα αυγά παρέχουν επίσης πολλές άλλες σημαντικές βιταμίνες σε μικρότερες ποσότητες: 5% βιταμίνης Α, δηλαδή περίπου 80 mg, 4% της βιταμίνης D ή 0,6 mcg και της βιταμίνης Β6 ή 0,1 mg και 2% της βιταμίνης Ε ή 0,5 mg και της θειαμίνης ή 0,03 mg, σε ένα μεγάλο αυγό.

Αυγά και χοληστερόλη
Για πολλά χρόνια είχε επικρατήσει η άποψη ότι τα αυγά αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, επειδή περιέχουν χοληστερόλη. Όμως, το αυγό είναι μία ιδιαίτερα θρεπτική επιλογή και η συνεισφορά του στις καρδιοπάθειες είναι πρακτικά μη-μετρήσιμη.Τα τρέχοντα δεδομένα συνιστούν την κατανάλωση αυγών ως μέρος μιας υγιεινής ισορροπημένης δίαιτας, καθώς δεν αυξάνουν σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα στα περισσότερα άτομα. Μελέτες που ερευνούν τις διατροφικές αιτίες της καρδιακής νόσου δεν έχουν βρει σύνδεση μεταξύ της τακτικής κατανάλωσης αυγών (μέχρι 6 την εβδομάδα), ακόμα και σε άτομα με προϋπάρχοντα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.
Ωστόσο, η ποσότητα του κορεσμένου λίπους που τρώμε συνήθως, έχει μεγαλύτερη επίδραση στο ποσό της χοληστερόλης στο αίμα μας, από ό,τι τα αυγά. Αν ο γιατρός σας, σας συστήσει να παρακολουθείτε τα επίπεδα χοληστερόλης σας, η προτεραιότητά σας πρέπει να είναι η μείωση των κορεσμένων λιπαρών.



Πηγή: http://www.clickatlife.gr/diatrofi/story/21317