Σελίδες

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ

Καλησπέρα και Χρόνια μου πολλά λοιπόν :)
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με θυμήθηκαν και με γέμισαν με ωραίες σκέψεις. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα όταν τόσες πολλές ευχές είναι μαζεμένες για σένα απο συγγενείς, φίλους, γνωστούς και απο κάποιους που δεν τους ξέρεις και τόσο καλά.
Πραγματικά με συγκινήσατε και με γεμίσατε με θετική ενέργεια και αισιοδοξία.
Να είστε όλοι καλά, γεμάτοι αγάπη και υγεία.





Απο τα 20 μου χρόνια και κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου κάνω τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε. Αυτό με βοηθάει να ξεχωρίσω κάποια πράγματα και να τα βάλω σε τάξη αλλά και να βρω τις ισορροπίες μου. Σαν χθες θυμάμαι τα περσινά μου γενέθλια. Δεν ήταν απ τα καλύτερα και αυτό ίσως ήταν ένα σημάδι για τη πορεία της χρονιάς. Δεν ξέρω αν φταίει ο Κρόνος (ας το ρίξουμε και λίγο στην αστρολογία..) που είναι στο ζώδιό μου και με άφησε λίγο πίσω και στάσιμη ή αν εγώ για κάποιο λόγο δεν ήμουν έτοιμη να δω τη πραγματικότητα, αλλά αυτά δεν έχουν καμία σημασία πλέον γιατί σήμερα νιώθω πιο ώριμη, πιο ελεύθερη και πιο ξεκάθαρη.

Αυτά που μου άφησε η χρονιά που πέρασε είναι πολλά και ανάμεικτα σε όλους τους τομείς. Είμαι χαρούμενη για αυτό γιατί αυτό σημαίνει πως Ζω! Τα πράγματα δεν πάνε ποτέ όλα καλά ή όλα άσχημα, η ζωή έχει τα πάνω-κάτω της γι΄αυτό και αξίζει να την εξερευνήσουμε και να της δείξουμε οτι "Κοίταξε, είμαι εδώ και αγωνίζομαι χωρίς να ξέρω τι άλλο με περιμένει να αντιμετωπίσω!"

Το μήνυμά μου για αυτά τα γενέθλια είναι να είσαι ο εαυτός σου, να τον αγαπάς, να τον σέβεσαι και να τον εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου.
Γιατί :
Είναι ωραίο να ζεις με πάθος.
Είναι ωραίο να ζεις το παραμύθι σου.
Είναι ωραίο να έχεις επίγνωση των πραγμάτων.
Είναι ωραίο να είσαι αληθινός και ειλικρινής με τον εαυτό σου πρώτα και μετά με τους άλλους.
Είναι ωραίο να ακολουθήσεις το μονοπάτι του ένστικτου σου που σε βγάζει πάντα στην αλήθεια.
Είναι ωραίο να αγαπάς τα λάθη σου. Γιατί κι αυτά είναι κομμάτι του εαυτού σου. Είναι κάτι από σένα, γιατί αυτά σε έμαθαν και σε έκαναν σοφότερο! 

Τα χρόνια περνούν.Κι εγώ ...; μεγαλώνω! 
Έτσι λένε. Γιατί εγώ παραμένω ένα παιδί βαθιά μέσα μου.
Με ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται. Καλό ή κακό!

Μα ό,τι κι αν γίνει .... Πάντα θα είμαι ΕΓΩ!