Σελίδες

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

ΧΕΙΜΩΝΙΆΤΙΚΗ ΒΕΛΟΥΤΕ ΣΟΥΠΑ




Λατρεύω τις σούπες και ειδικά τώρα είναι η καλύτερη επιλογή για τις κρύες μέρες του χειμώνα. Σήμερα θα σας γράψω μια πεντανόστιμη βελουτέ σούπα λαχανικών, γεμάτη γεύση μυρωδιές, βιταμίνες και ανιοξειδωτικά, χαμηλά σε λιπαρά και οτι πρέπει για αυτές μέρες πριν τις γιορτές (αλλά και μετά) για να κάνουμε αποτοξίνωση απο τα κρέατα που θα καταναλώσουμε. Αυτή τη σούπα αλλά και άλλες τέτοιου είδους μπορείτε να τη βγάλετε σαν πρώτο πιάτο σε ένα επίσημο τραπέζι (π.χ τώρα στις γιορτές), επίσης μπορεί να αποτελεί ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα ή μια καλή επιλογή είναι να ταΐσετε τα μωρά σας, τους κάνει πολύ καλό.
 Σε παλιά μου ανάρτηση έχω γράψει τα οφέλη της σούπας, πάτα εδώ για να τη βρεις.


ΥΛΙΚΑ 

  • Σελινόριζα
  • 3 καρότα 
  • μια φέτα κολοκύθα (ή πατάτα)
  • 2 -3 πράσα (το λευκό μέρος )
  • σπανάκι
  • ελαιόλαδο
  • 70-100ml λευκό κρασί (προαιρετικό)
  • λεμόνι
  • αλάτι/πιπέρι 
  • λίγο μαϊντανό 




ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Καθαρίζουμε τα λαχανικά μας

Τα κόβουμε σε κύβους/ ροδέλες 

Στην αρχή βάζουμε λίγο νερο στη κατσαρόλα (αντι για λάδι γιατί είναι πιο υγιεινό να ρίχνουμε το λάδι προς το τέλος και όχι να το κάψουμε απο την αρχή) και ρίχνουμε τα πράσα πρώτα για να μαλακώσουν μετά τα υπόλοιπα λαχανικά.

Τα ανακατεύουμε για 5-10 λεπτά και μετα ρίχνουμε το κρασί, πάλι ανακατεύουμε προσεκτικά μέχρι να εξατμιστεί το κρασί και μετά ρίχνουμε το νερό ή σπιτικό ζωμό.

Σκεπάζουμε τη κατσαρόλα και το αφήνουμε να σιγοβράσει 30 λεπτά, μετά ρίχνω το σπανάκι και το λάδι


Την αφήνουμε να βράσει 10 λεπτά περίπου, αλατοπιπερόνουμε και ρίχνουμε λεμόνι 


Μετά βάζουμε τα υλικά μας στο μούλτι ή στο μπλέντερ 


Αφού τα λιώσαμε τα υλικά μας, τη ζεσταίνουμε τη σούπα μας και είναι έτοιμη  



Εγώ την συνοδεύω με ένα μικρό κριθαρένιο ντάκο και απο πάνω ξινομυζήθρα..
Απλά απόλαυση!