Σελίδες

Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015

ΠΛΑΝΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ


Χαιρετώ τη παρέα.  Πρώτο post για το 2015 :) χρόνια πολλά!
Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και δημιουργία. Ας ξεκινήσουμε τη νέα χρονιά με νέα διάθεση, με νέους στόχους και πάντα με αισιοδοξία. 



Επειδή λαμβάνω πολλά μηνύματα και emails όπου πολλές κοπέλες μου ζητάνε μυστικά αδυνατίσματος και το διατροφικό μου πρόγραμμα, θα σας το γράψω περιληπτικά εδώ και ελπίζω να σας βοηθήσει. Επίσης  εδώ  και εδώ θα βρείτε πιο αναλυτικά το πρώτο πλάνο διατροφής μου που είχα γράψει και μυστικά αδυνατίσματος. 
Για κάθε απορία ή ερωτήσεις στείλετε μου μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας (δεξιά) ->














  • 7-9 Πρωινό: 1 τοστ με γαλοπούλα κ τυρί (χαμηλό σε λιπαρά) ή 2 φρυγανιές με μέλι και ταχίνι  +1 χυμό πορτοκάλι ή τραχανά (τώρα το χειμώνα είναι οτι πρέπει)!  
  • 11-12 Δεκατιανό: 1 αυγό βραστό ή μια φέτα ψωμί ολικής με ενα κομματάκι τυρί φέτα.
  • 3-4 Μεσημεριανό: ψητό ή βραστό κρέας (1 φορά/εβδομάδα μοσχάρι άπαχο, 1-2/εβδομάδα κοτόπουλο, 2-3/εβδομάδα ψάρι) με λαχανικά ή με λίγο ρύζι ή λίγα μακαρόνια ή 2 φέτες ψωμί ολικής πάντα και μια σαλάτα εποχής/. 1-2/εβδομάδα όσπρια με μια  σαλάτα. Επίσης, τα πράσα, το σπανάκι, η κολοκύθα, τα λάχανα κλπ είναι της εποχής οπότε βάλτε τα στη λίστα του σούπερ μαρκετ και να μαγειρέψτε διάφορες σούπες αλλά και άλλα φαγητά όπως σπανακόρυζο, πρασόρυζο, λαχανοντολμάδες κλπ τα οποία αποτελούν μια νόστιμη και υγιεινή πρόταση για μεσημεριανό.  
  •  6-7 Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με 1 φρούτο ή 10-15 αμύγδαλα ή 5 καρύδια ή 6 κάστανα (βραστά ή ψητά)
  •  9-10 Βραδινό : μια σούπα ή 2 καλαμάκια κοτόπουλο με μια σαλάτα ή μια ομελέτα. 









 Tips:  
  • κάθε 2-3 ώρες να γίνουν τα γεύματα. Αν κάποια στιγμή πεινάσεις να προτιμήσεις μια χούφτα ξηρούς καρπούς ανάλατους (εγώ τρελαίνομαι για ψητούς ανάλατους ηλιόσπορους) ή ενα φρούτο κατα προτίμηση μήλο ή μια φέτα ψωμί με λίγο τυρί.
  • Πίνεις τουλάχιστον 2lt νερό, 2 κούπες αφεψήματα απο διάφορα βότανα.
  • Αποφεύγεις γλυκά/αλκοόλ/ junk food
  • Γυμναστική ή Περπάτημα τουλάχιστον 40' (3-4 φορές την εβδομάδα)
  • Καλή διάθεση, χωρίς άγχος και στρες.  
  • Focus on! Βάλε στόχο πως θες να είσαι σε 1-3 μήνες, βρες μια φωτογραφία που σου άρεσε το σώμα σου ή βρες μια απο το ίντερνετ και κόλλησε την κάπου που θα την δεις κάθε μέρα για να σου υπενθυμίζει τον στόχο σου. 
Προσοχή! Δεν είμαι ο ειδικός που θα σας πει τι ακριβώς να κάνετε. Όπως έχουμε ξαναπεί ο κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός και αντιδράει διαφορετικά. Αυτό είναι απλά ένα πλάνο διατροφής που σε εμένα λειτουργεί, μπορεί σε κάποιες να μην ταιριάξει. 
Εαν δεν έχετε κάποιο πρόβλημα με την υγεία σας μπορείτε να πειραματηστείτε μέχρι να βρείτε τις δικές σας διατροφικές ισορροπίες και τα δικά σας μυστικά αδυνατίσματος.
Καλή επιτυχία! :) 
Με αγάπη, Μάρθα!